czwartek, 5 maja 2016

NALEŚNIKI Z ŻURAWINĄ




Dzisiaj postanowiłam zrobić naleśniki z żurawiną.
Bardzo wszystkim smakowały, więc postanowiłam podzielić się swoim przepisem z moimi czytelnikami.

Ciasto na naleśniki, tradycyjne;
mąka, mleko, 2 jaja duża szczypta soli- blendujemy.
Masa na naleśniki ma mieć konsystencję niezbyt lejącą i nie za rzadką .Na pewno każda/y z nas ma swój ulubiony przepis.

FARSZ;
600 gram serka półtłustego
100 gram żurawiny
2 całe jaja
cukier waniliowy, i zwykły.

Naleśniki zawijamy i jeszcze zapiekamy w piekarniku. Między partie naleśników dajemy papier do pieczenia. Żeby zapobiec przyklejaniu .

Polecam .


7 komentarzy:

  1. Ale bym zjadła takich naleśników!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie :) Choć ja bym dała same żółtka do farszu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w domu tez sie robilo tylko z zoltkami, ale zjadlabym takiego nalesniczka z calym jajkiem lub tylko zoltkami, obojetnie :-) Wygladaja pysznie :-)

      Usuń
    2. Zrobię kiedyś z samymi zoltkami. Czemu nie -:) ?

      Usuń
  3. Cudowny talerzyk :-) wspaniałe naleśniczki, bardzo takie lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię naleśniki z serkiem i owocami. Jutro u mnie z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń